ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: Ανδρομάχη Παππά
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Αγγλικά
ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Γ΄ Γυμνασίου
(επιπέδου Προχωρημένων) – Β2 κατά το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (CEFR)
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 διδακτική ώρα (45΄)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Η
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
- να διερευνήσουν λεξιλογικά βασικές έννοιες της θετικής ψυχολογίας (positive psychology)
- να διευρύνουν το λεξιλόγιο τους χρησιμοποιώντας ρηματικές δομές και επίθετα που περιγράφουν με θετικό τρόπο στοιχεία εξωτερικής εμφάνισης και προσωπικότητας
- να εκφράσουν θετικά συναισθήματα προς τους συμμαθητές τους και να γίνουν αποδέκτες, επίσης, θετικών σχολίων από αυτούς
- να βελτιώσουν τις δεξιότητες ακουστικής κατανόησης καθώς και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου
- να εμπεδώσουν τη χρήση μελλοντικών χρόνων και να εξασκηθούν, κυρίως, στον Απλό Μέλλοντα (Future Simple)
- να βελτιώσουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους
- να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους με συνεργατικό πνεύμα
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Το “Validation” είναι μία βραβευμένη ανεξάρτητη ταινία
μικρού μήκους (διάρκειας 16’) του Kurt Kuenne που πραγματεύεται την σημασία της
ενθάρρυνσης, της παρώθησης και της μετάδοσης της θετικής ψυχολογίας.
Αρχικά, οι μαθητές, πριν παρακολουθήσουν την ταινία,
καλούνται να διερευνήσουν εννοιολογικά τη λέξη “validation”, τόσο κυριολεκτικά όσο και
μεταφορικά, χρησιμοποιώντας κάποιο διαδικτυακό λεξικό, πχ το Word Reference, ή
το Collins English Dictionary.
Κατόπιν, επιλύουν σύντομη λεξιλογική άσκηση αντιστοίχισης με
το βασικό λεξιλόγιο της ταινίας (βλ. φύλλο εργασίας 1) ενώ η εκπαιδευτικός
ενθαρρύνει τους μαθητές να ανταλλάξουν φιλοφρονήσεις με τους συμμαθητές τους
υποβοηθούμενοι από συγκεκριμένες εισαγωγικές φράσεις-δομές που δίνονται σε
φύλλο εργασίας (βλ. φύλλο εργασίας 2).
Στη συνέχεια, οι μαθητές παρακολουθούν τα πρώτα 7.30΄ της
ταινίας. Στο σημείο αυτό, τους ζητείται
να συνεργαστούν σε μικρές ομάδες (3-4 ατόμων) και να εμπλακούν σε άσκηση
δημιουργικής γραφής υποθέτοντας τη συνέχεια της ιστορίας και γράφοντας τη δική
τους πρωτότυπη εκδοχή. Η εκπαιδευτικός εναλλακτικά δίνει συγκεκριμένες
κατευθύνσεις ανάπτυξης της ιστορίας ανά ομάδα (π.χ. γράψτε για μία
ρομαντική/χαρούμενη/λυπητερή/ανατρεπτική κτλ εξέλιξη). Οι μαθητές δίνουν την εκδοχή τους
καταγράφοντας την ιστορία τους σε διαδικτυακό τοίχο Padlet που έχει δημιουργηθεί από την
εκπαιδευτικό.
Τέλος, κάθε ομάδα παρουσιάζει την ιστορία της στις υπόλοιπες
ομάδες και αξιολογείται. Εάν υπάρχει χρόνος, οι μαθητές παρακολουθούν το
δεύτερο μέρος της ταινίας και σχολιάζουν την έκβαση της ιστορίας.
😃 😄 😀 😁 😆 😉 😊 😌 😍 😎 😘 😆 😉 😊 😌 😍 😎 😘 😃 😄 😀 😁 😆 😉 😊 😌 😍
ΦΥΛΛΟ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
WORKSHEET 1
Match the words and phrases to their meanings:
cheekbones
to patronize to be a backbone to smirk efficient
gorgeous
sincere thorough a fee
|
1.
visit
some place regularly
2.
to
be very useful and competent in what you do
3.
the
bony arch that forms the cheek prominence below the eye; zygomatic bone
4.
not
hypocritical or deceitful; open; genuine
5.
to
smile in an affected, often offensively self-satisfied manner
6.
a
fixed sum of money which is charged by an institution
7.
to
be a main support; to be very necessary
8.
to
be accurate; exhaustively complete
9.
dazzlingly
beautiful or magnificent
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2
WORKSHEET
2
Look at the
list below and give compliments to your teacher and classmates. Try to say a
different compliment, to each member
of the class.
You are so ………………… /
You look so ……………. / I love your ……………
Your hair is ……………….
/ What a nice …………..! / I
admire your ………..
Where did you get that
……….? / I’ve never met a person so …………..
You ................
very well, you should ……. / I’ve never met anyone so ………….
Your ………….. is
amazing! Keep up with the ………… /
Simply ……………
This ……… wouldn’t be
the same with you. / You …………. so well!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου